الثلاثاء، 16 سبتمبر 2008

ماتقلقوش ، هي .. هي

لعل زواري الكرام مستغربين إيه ده ؟! المدونة دي ماكانش شكلها كده أنا دخلت مدونة غلط ولا إيه ؟ اطمنوا المدونة هي هي ولكني بالفعل قمت بتغييرات رهيبة في مدونتي نظراً " للحول " الذي وجدتها عليه ، آه بجد اتحولت الشريط الجانبي قفز على اليسار ، والصور تداخلت في النصوص تقدروا تقولوا كده .. كلها دخلت في بعضها ولذلك كان يجب عليّ اختيار قالب جديد ، وألوان جديدة بصراحة في البداية أول ما شفتها زعلت جدا عليها بس دلوقتي .. أنا سعيدة ، ربما لأن عيني تحب التغيير أرجو أن يكون تغييرا للأفضل إن شاء الله وأرجو ألا تزعجكم الألوان العديدة التي أدخلتها على المدونة وأن تنال إعجابكم وفقكم الله

هناك 28 تعليقًا:

Abd-Alrahman يقول...

اي دة
هوة انا اول تعليق
سبحان الله تقريبا بقالها زمن محصلتش معايا الحكاية
دي
علي فكرة المدونة شكلها جميل
انا مشوفتهاش قبل كدة انا اول مرة اجي دلوقتي
بس علي فكرة عجبتني

كل سنة وانتي طيبة
واتمني اشوف لك تعليق عندي في مدونتي المتواضعة

تحياتي

مدونة حكومتى ملاك يقول...

االسلام عليكم ....

أنا أول مرة أدخل المدونة

بس بجد مدونة جميلو والتغيير كمان جميل على الرغم انى ما شفتش الوضع القديم

بس كويس علشان أنا مش ناقص حول

سلام.

خالد - كلام من القلب يقول...

ان شاء الله رب العالمين

تكون نقلة كبيرة وتغير كويس

ولكن مش فى شكل المدونة بس

فى كل حاجة طريقة الكتابة وطريقة التفكير

وجميل ان ده يكون فى رمضان

شهر التغيير

وفقكم الله الى ما يحبه ويرضاه

والله المستعان

غير معرف يقول...

Thanks
Creat easily your blog and earn money with google adsense
Free Call World Wide Africa Europe America Asia USA UK Japan...
Templates For Blogger
Funny Photos

Unknown يقول...

حضرتك أكيد حصل كده لانك دخلتي على صفحة
html
بتاعة المدونة في الاي أوت
ممكن لو حبيتي ترجعي الاستايل القديم برده
ومش هايبقى فيه مشاكل
لكن ماتدخليش على الhtml تاني
يإما تغيري لغه البروفيل للانجليزي
وترجعي الاستايل القديم تاني
وساعتها مش هايبوظ تاني
لانهم معتقدين في بلوجر إن العربى عكس الانجليزي في كل حاجه
فلما بيحسوا انها عربي
بيقلبوها
:)
....................
على فكرة
الاستايل الجديد جميل

غير معرف يقول...

جميل جداً
ربنا يبارك فيكى

خالد فوده يقول...

السلام عليكم ورحمه الله
جميييييله مدونتك ربنا يبارك في حضرتك
انا اول مره اتابع مدونتك
بس بصراحه كلماتك كنز من الكنوز
والله بجد
ان شاء الله متاااااااااااااااااابع علي طوووووووووول ده بعد اذن حضرتك

Beram ElMasry يقول...

الفاضلة الكريمة
مروة كمال
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ليت مدونتى تحظى بهذا الكرم منكم ، ولا تحرموننى من النقد والتوجيه
مع خالص شكرى وامتنانى

مـــروة كمــال يقول...

عبد الرحمن

سعدت بزيارتك الأولى لمدونتي

كل عام وأنتم بكل خير

وإن شاء الله أزور مدونتك وأعلق

شكرا لك

مـــروة كمــال يقول...

عمار صبري

أهلا بك

شكرا لإطرائك على شكل المدونة

بورك مرورك الكريم

مـــروة كمــال يقول...

خالد - كلام من القلب

جزيت خيرا على درر كلماتك

وإن شاء الله تكون فعلا نقطة تحول للأفضل


بورك مرورك

مـــروة كمــال يقول...

أنا إنسان

بالفعل أنا دخلت على صفحة html


ولكن على كل ، لعله خير .. !

جزيت خيرا

مـــروة كمــال يقول...

القعقاع

بارك الله فيك


سعدت ان الشكل الجديد قد نال إعجاب كل من مرّ

الحمد لله

مـــروة كمــال يقول...

القعقاع

بارك الله فيك


سعدت ان الشكل الجديد قد نال إعجاب كل من مرّ

الحمد لله

مـــروة كمــال يقول...

خالد فوده

أهلا بزيارتك الأولى وإن شاء الله لا تكون الأخيرة

وبكل تأكيد تسعدني متابعتك


جزيت خيرا أخي

مـــروة كمــال يقول...

بيرم المصري


أهلا بمروركم

وإن شاء الله أمنر على مدونتكم الكريمة

واعلق وأنقد

جزيت خيرا



جزا الله كل من مر ّ هنا كل الخير

walaa rizk يقول...

جميل اى حاجه منك جميله

بس الأ قوليلى انا حولت اغير شكل مدونتى وجبت تملت من موقع وكل لما ادخل الكود يقولولى فيه حاجه غلط

أفيدينى يحسن المدونه عندى اتقلبت

مـــروة كمــال يقول...

عاشقة الأقصى

ربنا يكرمك على ذوقك

بالنسبة للتمبلت

أنا مش جايباه من موقع تاني ولكن

من القوالب اللي بلوجر موفراها لنا

بس

جزاك ِ الله خيرا

ِِAdem El-Mahdy يقول...

السلام عليكم

انا مشفتش الشكل القديم لكن ان شاء الله نتابع الجديد

مـــروة كمــال يقول...

آدم المهدي

وعليكم السلام


إنتا متأكد إنك لم تر َ الشكل القديم؟

طيب افتح كده تعليقات مقال : من يصنع النهضة ؟، ستجد تعليقك منور الصفحة .


كان شكلها جميل ولونها روز
اللون اللي انا بحبه جدا




تسعدني متابعتك أخي

بوركت

زهرة الاسلام يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مبارك عليك حبيبتي هذا التغيير

وان شاء الله يكن دائما تغيير للافضل

مـــروة كمــال يقول...

حبيبتي زهرة

الله يبارك فيك ِ

يارب إن شاء الله

وفقك ِ الله حبيبتي

منى يقول...

السلام عليكم
اذيك يا مروة
انا في الحقيقة متابعة ليكي من زمان بس بصراحة كنت كل ما أقرأ كلماتك أخاف اني أبعت تعليق من جمال كلماتك التي لا تقارن أبدا بأسلوبي في الكتابة اتمنى لك مزيدا من التواصل والابداع وأن تجدي فرصة أكبر في نشر كلماتك وانصحك بأن يصاحبك الاخلاص في كلماتك حتى تصل الى قلوب من يسمعها وأشهد الله انني فرحت جدا من ازدياد عدد من يرتاد المدونة من الصفر الى هذا العدد فأنا أتابع المدونة منذ أكثر من شهر ونصف وبالنسبة للشكل الجديد فأنا أرى أن القديم كان يتميز بهدوء ألوانه وهذا ما أفضله
أسفة على الاطالة وإلى الأمام دائما

مـــروة كمــال يقول...

أختي / منى

سعيدة لتعليقك

أنا الحمد لله بخير

وسعيدة لأنه يوجد من يتابعني منذ البداية

ماله أسلوبك في الكتابة؟ ، رااائع ماشاء الله .

ربنا يبارك فيك ِ

اللهم إني أسألك الإخلاص في القول والعمل


أنا أيضا كنت أحب اللون الروز جدا ، يرتلح له قلبي وتطمئن به نفسي

أرجو أن أستعيدها مرة أخرى ن ولكن هيهااات !!

سعدت بتعليقك وإضافتك

لا تحرميني منه مرة اخرى

حسين يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
دكتورة مروة أنا حسين محمد كنت في دورة pathway class d في الحقيقة أنا من ساعة ما دخلت على المدونة اللي انتي كنت بتوقعي رسائلك على الموقع بيها وأن مندهش بأسلوبك الرائع والجميل جداً في الكتابة وغن كنت مستغرب ليه ما حاولتيش تظهري مواهبك دي في التدريب على العموم وربنا يوفقك وغالى الأمام دائماً وأن لي تعليق على حاجة تانية بخصوص كتابتك هاكتبه ليكي بعدين لأني مش فاضي دلوقتي
في رعاية الله

مـــروة كمــال يقول...

أخي الفاضل / حسين

سعادتي لا توصف بتعليقك

وسعيدة أكتر بمتابعتك لمدونتي


كل عام وأنتم بخير


بالنسبة للتدريب وإظهار المواهب :

مممممم

حقيقة ، لا أدري !!

ربما لأنها كانت المرة الأولى ، وإن شاء في المرة القادمة نكون قد تعرفنا على النظام وبقدر المستطاع نستغل إمكانياتنا الاستغلال الأمثل

بالإضافة إلى ان الفترة كانت قصيرة جدا
فلكم كنت آمل ان تمتد إلى نهاية الإجازة


حقا من أروع الأيام التي قضيتها .. كانت أيام الباثوي


وفي انتظار تعليقك على كتابتي إن شاء الله

في حفظ الله

وفقك الله

حسين يقول...

السلام عليكم
دكتورة مروة/ في الحقيقة هو أنا كان فيه حاجتين عاوز أقولهم أول حاجة إني في وقت التدريب بعد ما تابعت كتاباتك في المدونة كنت منتظر الحفلة الحتامية وأنا بقول لنفسي لو لم تُختاري كأفضل ملخص للمحاضرة العامة هتكون أول وأخر مرة هحضر التدريب لكن الحمد لم يخُلف ظني..
الحاجة التانية هي إنك دايماً بتكرري كلامك عن عدم توفيق الله لك أو عدم اجتهادك في السنوات الثلاثة الماضية في الكلية سواء وانتي بتكتبي التحديات أو في المدونة فكنت أريد أن أخبرك بحكمة سمعتها من قبل وهي أنه من الحماقة أن نفعل نفس الأشياء بنفس الطريقة أكثر من مرة ثم نتوقع نتائج مختلفة
من المؤكد أن هناك شئ ما يحتاج إلى تغيير
فالعبرة ليست في المجهود ولكن في طريقة بذله
أتمنى لك التوفيق وأن تكون هذه السنة هي البداية الحقيقية لأكتشاف نفسك أكثر خاصة أنها سنة عملية يدرس فيه الطب الحقيقي الذي يتعامل مع المريض أكثر من تعامله مع المرض
في رعاية الله

مـــروة كمــال يقول...

(وهي أنه من الحماقة أن نفعل نفس الأشياء بنفس الطريقة أكثر من مرة ثم نتوقع نتائج مختلفة
من المؤكد أن هناك شئ ما يحتاج إلى تغيير
فالعبرة ليست في المجهود ولكن في طريقة بذله )


جزيت خيرا أخي الفاضل

إذن من الآن سأبحث عن تلك الحلقة المفقودة في سلسلة التفوق الدراسي الطبي

وفقك الله لكل خير